La
gradual adaptació que l'empresa Druni està fent en la xarxa d'establiments 'Atalaya', adquirida a finals del passat 2011, ha permés superar la barrera
de les dos-centes perfumeries amb l'ensenya Druni a l'inici del present any,
situant la xarxa en 203 botigues (37.554 m3) que reparteix entre les
províncies d'Albacete (5), Alacant (38), Barcelona (49), Castelló (11), Girona
(5), Múrcia (25), Tarragona (7) i València (63).
Per
la seua banda, la xarxa Atalaya que superava els 40 establiments en el moment
de ser adquirida per Druni, ha quedat reduïda a 15 botigues (2,615
m2) situades a les localitats barcelonines de Barberà del Vallés (2), Barcelona,
Caldes de Montbui, Cornellà de Llobregat, Granollers (2), Sabadell (5),
Terrassa (2) i Vilanova i la Geltrú. La resta d'establiments d'Atalaya han anat tancant-se.
Abans
de final d'any, Druni introduïa una novetat en les seus botigues amb la posada en marxa de la gamma It Style Make Up, una gamma d'accesoris per al maquillatge que destaquen pel seu ús fàcil i intuïtiu. Druni finalitzava 2011, última
dada facilitada per l'empresa, amb vendes de 146,66 M€ (+5,56%) i beneficis de
4,14 M€ (-25,54%).
No hay comentarios:
Publicar un comentario